sobota, 29 stycznia 2011

Słowa kluczowe

Ostatnio obserwuję, co ludzie wpisują w wyszukiwarkę google, aby trafić na mojego bloga. Czasem zdarzają się takie rzeczy, że już nie raz tarzałam się ze śmiechu xD. Zresztą sami zobaczcie te perełki:

kutas w dupie i do przodu
podstępne wiewiórki
co odpisać jak ktos mówi że myśli?
dłoń w rozporku
naruto wpadki które kończą się orgazmem blog
drżę na widok twardego kutasa
jak zapisać kochankę w telefonie
numery gg do napalonych dziewczyn
czy zakochany może zgwałcic forum
jak to robia geje
kdzie jest shronisko dla gaduw
ramiona gaary

A teraz przyznać się, kto co wpisywał? xD.

Co do rozdziału to może TP pojawi się już w przyszłym tygodniu ;)

6 komentarzy:

  1. W życiu się nie przyznam ;) (mój tata zawsze tak powtarza i jak oczy mu świecą, wtedy wiadomo, że ma coś na sumieniu ;) ) Ja Ciebie znalazłam drogą normalną, jakiś sznurek gdzieś od kogoś. A po ostatnim strasznym zdarzeniu w moim życiu, kiedy to niechcący wykasowałam sobie ulubione, miałam faktycznie problem z niektórymi stronami. Żeby znaleźć znaczy. Najczęściej wpisuje imię Autorki o ile pamiętam, dopisuję sasunaru i samo wychodzi. Jak nie pamiętam Autorki, to staram się przetrzepać mózg w poszukiwaniu tytułu. A jak to nie zadziała, to latam po wszystkich stronach SN i szukam w cudzych sznurkach ;) Tym sposobem udało mi się odtworzyć moją listę. No poza tym, że teraz sprawa jest w ogóle prosta, bo jest forum i tam jest dużo sznurków :D
    Co do TP, to Cię kocham :*
    Niech leń trzyma się daleko od Ciebie ;)
    Ściskam :*
    Daimon

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha ;P Ludzie są nie możliwi! Niesamowite, że potrafią wpisywać takie rzeczy w wyszukiwarkę...chociaż, mają pewnie pewność, że nie są pierwszymi ;D Taka ufność do wujka google :D Cieszę się, że postanowiłaś do nas wrócić :D A już w szczególności jestem Ci wdzięczna, gdyż umilisz mi trochę życie w czasie sesji :D
    Dziękuję (kłania się z uśmiechem ^^)
    Pozdrawiam,
    kauru

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahah usmialam się :D dzieki za poprawienie humoru :). A ostatnia wiadomosc to juz w ogole zapalila szczesliwa lampke w mojej glowie :) CZEKAM.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahhahaha XD rozwalające ;d. już nie mogę się doczekać TP ;]

    ~Orisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no. XD Wujku google co ty robisz?! xd Sprawdzałam to z wiewiórką i jesteś pierwsza u mnie! xd Czego to nie wymyślą... ja znalazłam cie wpisując: 'sasunaru yaoi blog', albo drogą łańcuszkową - jestem czysta. xd Teraz to pamiętam nicki, nie wszystkie, ale Twój jest na początku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm...Ja trafiłam do Ciebie przez czysty przypadek, ale uwielbiam Twoje opowiadania są świetne...Zastanawiam sie kiedy będzie dalszy ciąg...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy