środa, 11 stycznia 2012

Dla zainteresowanych

Na forum opublikowałam dwa rozdziały do Come as you are, które zostały spłodzone kiedyś tam, kiedy nie miałam kryzysu. Został mi do napisania jeszcze jeden rozdział, żeby zakończyć to opowiadanie. Pewnie nie za szybko go napiszę, może to się bardzo długo przeciągać, bo obecnie nie chcę nawet za bardzo myśleć o nim, ale chciałabym zakończyć CAYA i nie mieć wyrzutów sumienia, że je porzuciłam. W końcu jeden rozdział do napisania nie jest tragedią, prawda?

Zapraszam więc do czytania :) i gdybyście mieli taką możliwość, to do komentowania również ;)

4 komentarze:

  1. Super bo juz myślałam że porzuciłaś CAYA. Mam nadzieję że uda ci sie napisać ten ostatni rozdział bo naprawdę polubiłam to opowiadanie ^^
    jusoks

    OdpowiedzUsuń
  2. podzielam powyższą opinię - fajnie, że nie zostawiasz CAYA
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka mam taki8e pytanko :
    Czy dokończysz Odnaleźć siebie ?
    To opowiadanie jest super. Dużo razy myślałam jak to może potoczyć się dalej. Zobaczenie swojego wroga nr.1 :P



    Klocia #7

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy