poniedziałek, 18 marca 2013

Ciężko razem: Horoskop na związek (KagaKuro)


Siedziałem, mając wrażenie, że jeszcze trochę, a zatopię się w sofie. Pewnie, Kise, po co dochowywać sekretu, kiedy można podzielić się nim z całym Pokoleniem Cudów? No dobra, nie całym, ale z połową na pewno.
– Serio? – zapytał Aomine, wbijając we mnie to swoje mordercze spojrzenie. W odpowiedzi jedynie wzruszyłem obojętnie ramionami, sięgając po swój kufel piwa, do którego niemal natychmiastowo się przyssałem.
– No, serio, serio! – Kise najwidoczniej myślał, że jest upoważniony do odpowiedzi. – Też byłem zdziwiony, no bo spójrz tylko na niego. No spójrz.
– Patrzę – odpowiada Aomine, zupełnie jakby mnie tam nie było.
– Wciąż jestem – przypominam grobowym głosem, ale oni mnie ignorują.
– Dziwne – mruczy pod nosem Midorima, wertując nowo zakupiony horoskop na rok dwa tysiące trzynasty. – Piszą, że Wodnik i Lew nie będą kompatybilni w związku – burczy, marszcząc te swoje zielone brwi, zupełnie jakby od tego horoskopu zależało nasze życie, ale najwidoczniej zależy, bo wszyscy nagle patrzą na niego, nie wyłączając Kuroko, i przy naszym stoliku zapanowuje absolutna cisza. Aż strach się odezwać.
Kise, Midorima i Aomine, jak na zawołanie, wbijają we mnie śmiercionośne spojrzenia.
– Lepiej zrób wszystko, żeby ten horoskop się nie sprawdził. – Wyraz twarzy Daikiego przypomina w tamtym momencie seryjnego mordercę.
– Kup ciągnik i dwie krowy. Jest napisane, że to wasze szczęśliwe przedmioty. – Midorima uśmiecha się, zadowolony z odnalezienia idealnego rozwiązania problemu. 

6 komentarzy:

  1. *rechocze jak kretyn* Matko, jak kocham te Twoje drabblowate tekściki! Naprawdę są kwintesencją ich charakterów. :DDD Bieeedny Kagami, roztrzepana Kisia i Midoooooor! <333 Uwielbiam Midorimę z ta jego fiksacją na punkcie horoskopów *parska* On w ogóle jest naprawdę fajną postacią i fajowsko się go wkurza, ale to jego "Kup ciągnik i dwie krowy. Jest napisane, że to wasze szczęśliwe przedmioty" mnie zabiło i to jest takie midorimowate *rechocze*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się te moje wynurzenia związane z KnB :)
      Obsesja Midorimy na temat horoskopu jest jedną z najlepszych obsesji w anime <3

      Usuń
  2. Hahaha.. genialne!
    Przyznaję bez bicia, że gubię się w tych przeskokach, więc napisz dla takiego bezmózga jak ja na samym początku kto i gdzie jest :3
    Małe jest piękne, ale "delikatnie" mówiąc *błagam o dłuższe opowiadanka* !
    Kocham cię za opowiadania z Kuroko no Basuke i wgl za całego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że drabble się podobają :) Co do dłuższych, to wolałabym nie zaczynać, bo bardzo szybko się rozmyślam, ale na oneshoty można chyba liczyć z mojej strony :)
    A co do tego kto, gdzie, kiedy, chodzi Ci o początkowy krótki opis?

    OdpowiedzUsuń
  4. ...kochane*-* Dzieci, słuchajcie się cioci Midorina, daleko zajdziecie! Może nawet kiedyś wynajdziecie pług*-* *gadanie bez sensu jest fajne:)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Końcówka z ciągnikiem mnie zabija. Ja tam w horoskppy średnio wieże, ale czytam ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy