wtorek, 19 marca 2013

Ciężko razem: Bestia (KagaKuro)


Kultywuję tradycję jednej double drabbelki na dzień.
***

– Zabierz. To. Ode mnie! – odsuwam się pod ścianę, łapiąc po omacku coś, co mam pod ręką. Pilot do telewizora. Świetnie!
Kuroko spogląda na bestię, którą trzyma w ramionach, a następnie przenosi swój nieogarniający wzrok na mnie. Marszczy brwi i przekrzywia głowę.
– Co?
– To! – Histerycznie wskazuję na bestię, która zapewne czeka na odpowiednią chwilę, aby mnie pożreć.
– To? – Wskazuje na psa, a ja mam ochotę mu przyłożyć. Tak raz, a porządnie. A  gdy robi krok w moją stronę, z tym potworem w ramionach, jestem już pewny, że moją drogą ucieczki stanie się na wpół otwarte okno. Co tam, że mam do pokonania pięć pięter w dół, lepsze to niż zginięcie w szczękach potwora.
– Odsuń się, ja ci dobrze radzę, odsuń się i wyrzuć go za drzwi! – Wyciągam przed siebie pilota, zupełnie jakby mógł mnie ochronić przed tragiczną śmiercią w szczękach bestii. Jestem pewny, że to niewinne spojrzenie, które posiada też Kuroko, to tylko przykrywka. Chwila nieuwagi i obudzimy się zamiast w swoich ramionach po namiętnie spędzonej nocy, to w jego żołądku!
– Ale nie mogę go zostawić samego – mówi, głaszcząc łeb potwora.
– I musiałeś przynieść go do mnie, tak?
– Tak. – Tetsuya, jak boga kocham, kiedyś ci przyłożę.
– Zamknij go w łazience. Najlepiej na cztery spusty i pod drzwi podsuń szafę. 

5 komentarzy:

  1. Mówiłam, że Kuroko to mały, utajniony sadysta *rechocze* Biedny ten Kagami, tak się bać Numeru Dwa, nie ma to jak życie z sadystą i bestią. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie ukazujesz charaktery bohaterów w swoich drabblach, i są one naprawdę zabawne. Biedny Nigou, żeby chcieć go zamknąć w łazience...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchaj Brewki, Kuroko, dobrze gada;-; Pierwszy raz w życiu, ale naprawdę mądrze;-; *piekielnie boi się Kuroko i tego psa*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, szkoda że to drable,ale i tak spoko, lecę czytac inne. Powiem szczerze to Kuroko no basket nie jest anime/mangą którą adoruje, aczkolwiek paringi są kręcące ^^
    http://something-like-yaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste :D JAk czytam dosłownie słysze ich głosy jakby byli obok mnie i grali napisaną przez ciebie scenkę ^^ rozwaliło mnie zdanie Kagamiego: "Tetsuya, jak boga kocham, kiedyś ci przyłożę." hehehehehhe TAk by to powiedział na 1000% :P Życzę duuuuuuuużo weny, nowych pomysłów oraz udanej majówki ^^ Biedny Tetsy 2 zamknięty w łazience :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy