czwartek, 14 marca 2013

Ciężko razem: Ryouta i problemy z matematyką (KagaKuro, AoKise)

Drabbelka zainspirowana jednym z żartów, który ostatnio był w Internetach dosyć sławny. 
***

– Kurokochi!
– Wszystko, tylko nie on – westchnął cierpiętniczo Kagami, z niechęcią wpatrując się w sylwetkę biegnącego w ich stronę Kise.
– Witaj, Kise. – W przeciwieństwie do Taigi, Kuroko nie wydawał się zniechęcony wizją spędzania czasu z najbardziej rozgadanym członkiem Pokolenia Cudów. Wręcz przeciwnie, nawet na jego twarzy, która wydawała się nieprzystosowana do pokazywania emocji, pojawił się uśmiech. Delikatny, bo od Kuroko wiele oczekiwać nie można, ale zawsze.
– Kurokochi! Musimy pogadać! – obwieścił Kise, spoglądając na Kagamiego wymownie. Ten tylko przewrócił oczami, wzruszył ramionami i po burknięciu czegoś w stylu: „na razie”, odwrócił się i odszedł. – Obraził się? – zdziwił się Kise.
– Nie – odparł Kuroko, a jego mina człowieka nieprzystosowanego do życia zdradzała, że tak naprawdę nie miał zielonego pojęcia.
– Mniejsza! – Machnął ręką. – Tak myślałem… Długo myślałem, bo wiesz, seks jest ważny.
– Tak?
– Tak! Oczywiście, że tak! To nienormalne, że nie uprawiacie seksu! – Wzdrygnął się, oburzony.
– A ty uprawiasz z Aomine seks? – zapytał Kuroko, całkowicie poważnie.
– No pewnie!
– I? – ciągnął Kuroko.
– Co i?
– Ile już razy? – zapytał i zapanowała cisza. Stali tak dłuższą chwilę w milczeniu, co było do Kise niepodobne. Nawet ktoś tak mało ogarnięty jak Tetsuya mógł to zauważyć. Może Ryouta nie lubił opowiadać o sobie i Aomine w sypialni? – Jeżeli nie chcesz, to nie odpowiadaj…
– Cicho! – warknął Kise, marszcząc brwi.
– Dlaczego?
– Bo liczę. 

5 komentarzy:

  1. Hahaha ja nie mogę po prostu kocham twoje opowiadania,Kise mnie rozwala. Mam nadzieje że napiszesz coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Tylko muszę trochę ochłonąć z tym dodawaniem, bo wychodzi na to, że codziennie coś się tu pojawia ;)

      Usuń
  2. Aww, Kisia, ty cudowny, nierozgarnięty debilu, jak ja Cię tutaj kocham*-* Dream, to jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha znowu mnie rozwliłaś xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha znowu mnie rozwliłaś xd

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy