niedziela, 6 lutego 2011

Słowa kluczowe cz.2

Znowu się tego trochę nazbierało xD.

chłopak zjadł naruto ktoś noc
czy dziecko z adhd może być wzorowym uczniem
na ulicach szaleje zakochany strona do wstawiania
jak powiedziec kryptogejowi ze wiem o jego orientacji
opisy na gg gdy zostawił mnie chłopak żeby mu dogryźć
krok nogi
loda na lekcji i wygrała zakład
blondyn gej rucha geja
dlaczego geje pasywni drżą w czasie seksu
co ma chłopak na mysli gdy mówi mmmmmmmmmm
bujam się w chłopaku który nie jest gejem
kto nie byl zakochany kobiety siekiera
przenosne automaty do kawy na plecy do sprzedania
uchylił wargi
jak mieć niski hipnotyzujący głos
już wyżej nie moge bo jebne w podłogę

Wujek Google chyba myśli, że mój blog to strona, gdzie jest prawie każda odpowiedź na pytanie dotyczące homoseksualistów. Nie wiem, czy w takim razie powinnam się cieszyć, czy wręcz przeciwnie xD.

To ostatnie mnie rozwaliło xD.

No i jeszcze słowem wyjaśnienia do kwestii TP. Chyba źle mnie zrozumieliście ;d. Zostały mi do napisania dwa rozdziały, a nie do opublikowania ;D. Do opublikowania mam trochę więcej.
Rozdział pewnie we wtorek albo środę.
Ach, no i przy okazji jeszcze serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga :D -> zostawić-rzeczywistość

5 komentarzy:

  1. O matko! Nie strasz mnie więcej! xDD Mogę spać spokojnie ^^ W miarę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak mi się wydawało, że to za mało rozdziałów, żeby rozwikłać TAKĄ zagadkę. Bardzo się cieszę, że jeszcze trochę przed nami :D A co do słów, mnie też to ostatnie rozwaliło :D
    :*
    Daimon

    OdpowiedzUsuń
  3. BWHAHAHAHA "już wyżej nie moge bo jebne w podłogę" *leży* nie pokazywałaś mi tego!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepona zaraz mi peknie. Haaahahahaa

    Akame

    OdpowiedzUsuń
  5. Kyaaa, normalnie nie wyrobię... Po prostu bomba - dobrze że przed chwilą wyszłam z toalety xd
    Do_ris

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy