sobota, 12 marca 2011

Znalezione.

Notkę publikuję tylko po to, aby powiedzieć, że nie zapomniałam o blogu i, że jeszcze żyję. Przykro mi, pomęczycie się jeszcze ze mną xd.
Po prostu nie mam czasu i chęci na publikowanie tu rozdziałów. Ostatnio SasuNaru i wszystkie inne pary z Naruto coraz mniej mnie interesują. Oczywiście nie mam zamiaru porzucić tego bloga i opowiadań.
No to teraz kilka obrazków, niestety autorów nie znam (aby zobaczyć w oryginalnym rozmiarze należy kliknąć na zdjęcie).
Ten obrazek zainspirował mnie i tak oto powstała Słodka rywalizacja xD.
No ale czyż ten podglądający Sasuke nie jest słodki? :3

 
W takim razie na zakończenie jeszcze słowa kluczowe :D.

cała drużyna mnie przeleciała;
opowiadanie lubie pokoj mojego brata on jednak go zamyka;
chrześcijańskie fanfiction;
jak znaleźć chłopaka jakieś objaśnienia ze słowem sex gołym;
czy to normalne że naruto biega za Sasuke;
jaki byl kot ze smreka;
ile ma chlop50letni slipach;
pisze to swoją ręką, bo twoja już nie da rady;
maść przynosząca ulgę w ciśnieniu nadgarstków;
zakochani w stołach czytanie ze zrozumieniem;
jak sie nie wpierdole to sie nie ochajtał;
jak tylko przyjadę de spikac hehe kotek;
będę cię rżnął yaoi sasunaru;
nie rób mu krzywdy nie mówie do ciebie mówie do niego;
jak stymulować jegoprostatę;
sex z braciszkiem opowiadanie;
jeśli nie mówię ci ''dzień dobry'' to po prostu ci tego nie życzę, wybacz opisy na gg;
sex w schronisku dla psów opowiadania;
czy jerom mnie okłamał;
opo o złym naruto który pragnie mocy;
gdy ktoś mówi do mnie mała wkurzyłam sie na niego a zjego ust brzmi to tak słodko;
jesli nie zostaniesz moja zona, zabije go i ich wszystkich.

7 komentarzy:

  1. Dobrze, że żyjesz ;p i ja tam się wcale a wcale nie meczę ;d ;* A no rozumiem rozumiem ;D obrazki cudne ;P Ten z urodzin naruciaka mi przypadł do gustu ;d a te słowa kluczowe mnie po porostu rozbrajają ;d leżę i się śmieje jak nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahahah słowa kluczowe mnie rozwalają xD No a obrazki są cudne :) Szczególnie ostatni! I czekam z niecierpliwoscia na nowy rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek "happy birthday Naruto" jest mega... *-* obśliniłam pół pulpitu ^^"

    Te słowa kluczowe mnie zabiły! :D Po prostu xDD

    Pozdrawiam i życzę weny! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne urodzinki XD Shika prześliczny :D

    Jestem głupia, wiem. Ale powiesz mi czym są te słowa kluczowe? Bo serio nie rozumiem.

    shadowstar

    OdpowiedzUsuń
  5. shadowstar - słowa kluczowe to słowa wpisywane w wyszukiwarkę google :). Przez takie rzeczy niektórzy odnajdywali mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No, nadrobiłam w końcu zaległości (a sporo tego było) i spotkała mnie taka notka na koniec... no, ale jeszcze mam Twojego jednego bloga ^__^ (podziwiam Cię za autorskie opowiadania, ja pomimo tego, że zmieniam wszystko w fabule oryginału, to muszę chociaż ukraść imiona, ech). i zacznę Cię męczyć komentarzami, o XD (a przynajmniej mam taki zamiar XD)

    w ogóle odpisywanie na komentarze tutaj jest istną katorgą, naprawdę ==. więc może tutaj napiszę (bo jakiś nowy one-shot... ekhem, się piszę, no...), że HibaTsu to mój ulubiony paring i pewnie coś się z nim pojawi, prędzej czy później.. raczej później, bo moja siostrzyczka jest zakochana w Mukuro i aktualnie jak już mi się chce, to próbuję kończyć one-shota z nim i z Tsuną, nawet wzięłam się za kilkurozdziałowca z tą parą, ale pewnie znowu nic z tego nie wyjdzie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Od dawna czytam Twojego bloga, śledząc losy NaruSasu i postanowiłam założyć swój (nie koniecznie o tej samej tematyce ^^), tylko jestem zielona jeśli chodzi o blogspot, a zwłaszcza jeśli chodzi o szablon. Miałabyś może radę, jak wykonać swój własny? Jak tak, to będę ci bardzo wdzięczna :) Czekam na twoją odpowiedź

    http://short-stories-fanfiction.blogspot.com/

    Pozdrawiam Serdecznie i z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy